Csatlakozz hozzánk
ÜGYFLÉLMENEDZSER
IRODAI ASSZISZTENS
pozícióba!

Cégünk könnyűszerkezetes SIP paneles házak építésével és napelemes rendszerek kivitelezésével foglalkozik a Nyugat-Dunántúli régióban.
Ügyfeleinkkel történő kapcsolattartásra és irodai adminisztrációs munkákra keresünk kollégát, napi 8 órás munkarendben, részben home office lehetőséggel.
Feladatok:
- Ügyfél kapcsolattartás, kommunikáció
- Új ügyfelek akvirálása
- Projektek menedzselése
- Adminisztrációs, nyilvántartási, dokumentációs feladatok
- CRM-rendszer, vállalatirányítási rendszer kezelése
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- Jó kommunikációs készség, szervezőképesség
- Pontos és precíz munkavégzés
- MS Office felhasználó szintű ismerete, napi használata
- Ingatlan értékesítési jártasság előny
- Német vagy angol nyelvtudás előny
- Vállalatirányítási rendszerek használatában szerzett tapasztalat előny
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk
- Bejlentett napi 8 órás munkaviszony
- Munkaidő 8.00-16.30
- Heti 2-3 nap munkavégzés irodában, 2-3 nap munkavégzés home office-ban
- Változatos, igényes munkák
- Alapbér + jutalék
Munkavégzés helye: cégünk szombathelyi telephelye és home office
Jelentkezés: Kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát a zbau.gipszkarton@gmail.com e-mail címre.