Csatlakozz hozzánk

ANYAGGAZDÁLKODÁSI ADMINISZTRÁTOR, KOORDINÁTOR

pozícióba!

Anyaggazdálkodási adminisztrátor állás
Cégünk könnyűszerkezetes SIP paneles házak építésével és napelemes rendszerek kivitelezésével foglalkozik a Nyugat-Dunántúli régióban.
 
A családi házaink, valamint a napelemes rendszerek kivitelezéséhez szükséges alapanyagok optimális beszerzéséhez, raktárkészlet kezeléséhez (bevételezés-kiadás), webshop kezeléséhez, valamint az árumozgások vállalatirányítási rendszerben történő naplózásához keresünk kollégát, napi 4-6 órás munkarendben, majd a későbbiekben 8 órás munkaviszonyban.
 
Olyan elsősorban Szombathely vagy környéki hölgy kollégát keresünk aki részmunkaidőben tudja vállalni a kért feladatok elvégzését, rugalmas munkaidőben.
 
Feladatok:
– Árajánlatok kérése szállítóktól
– Szállítókkal való egyezségek előkészítése
– Megrendelések leadása, kezelése
– Kapcsolattartás a szállítókkal, kivitelezőkkel
– Árajánlatok, megrendelések kezelése, nyilvántartása vállalatirányítási rendszerben
– Áruk mozgásának nyomon követése, naplózása vállalatirányítási rendszerben
– Kivitelezőkkel való kapcsolattartás, anyagszükséglet felvétele
– Kivitelezők koordinálása
– Áruszállítások szervezése, kezelése
– Raktárkészlet kezelés (bevételezés, anyagkiadás)
Elvárások:
– Középfokú végzettség
– Pontos és precíz munkavégzés
– Magas szervezőkészség és kommunikációs készség
– Megbízhatóság
– MS Office felhasználó szintű ismerete, napi használata
Előny:
– B kategóriás jogosítvány
– Vállalatirányítási rendszerek használatában szerzett tapasztalat
– Építőiparban szerzett gyakorlat, építőanyagok ismerete
Amit kínálunk:
– Bejelentett napi 4-6 órás munkaviszony, későbbiekben 8 órás munkaviszony
– Változatos, igényes munkák
– Szükség esetén utazás térítése
– Kiszámítható jövedelem
 
Munkavégzés helye: cégünk szombathelyi telephelye, alkalmanként home office
 
Jelentkezés: Kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát a zbau.ertekesites@gmail.com e-mail címre.