Csatlakozz hozzánk

ÜGYFLÉLMENEDZSER

IRODAI ASSZISZTENS

pozícióba!

Állás
Cégünk könnyűszerkezetes SIP paneles házak építésével és napelemes rendszerek kivitelezésével foglalkozik a Nyugat-Dunántúli régióban.
 
Ügyfeleinkkel történő kapcsolattartásra és irodai adminisztrációs munkákra keresünk kollégát, napi 8 órás munkarendben, részben home office lehetőséggel.
 
Feladatok:
  • Ügyfél kapcsolattartás, kommunikáció
  • Új ügyfelek akvirálása
  • Projektek menedzselése
  • Adminisztrációs, nyilvántartási, dokumentációs feladatok
  • CRM-rendszer, vállalatirányítási rendszer kezelése
Elvárások:
  • Középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs készség, szervezőképesség
  • Pontos és precíz munkavégzés
  • MS Office felhasználó szintű ismerete, napi használata
  • Ingatlan értékesítési jártasság előny
  • Német vagy angol nyelvtudás előny
  • Vállalatirányítási rendszerek használatában szerzett tapasztalat előny
  • B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk
  • Bejlentett napi 8 órás munkaviszony
  • Munkaidő 8.00-16.30
  • Heti 2-3 nap munkavégzés irodában, 2-3 nap munkavégzés home office-ban
  • Változatos, igényes munkák
  • Alapbér + jutalék
Munkavégzés helye: cégünk szombathelyi telephelye és home office
 
Jelentkezés: Kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát a zbau.gipszkarton@gmail.com e-mail címre.